Dnešní čas sprchy aneb .... Už je tu ten typický podzim.

04.10.2012 14:30

... DEN LENOSTI ...

Dneska jsem já,Lumpík prožil takový povalovací den.Chvíli jsme s páničkou trénovali agility,to mě chvíli bavilo,ale pak už se mi nechtělo a dal jsem to páničce najevože jsem nepřeskočil jednu poslední překážku a byl sjem už unavený.Někdy na Vás taky příjde lenost né?Poté si šla pánička připravit úkoly,zajít na blog,který je věnovaný mně a Nellince.pro Vás je to moje potkaní kamarádka,ale pro mě je to trochu jiná vysvětlivka. - Asi takhle: jednou jsme si ťukli na čumáček a toť vše.Také sjem jí už očmuchával,když běhala na volno po zahradě a pánička jí hlídala.jednou jsem jí dokonce dával čumák ke kleci,ale to jsem neměl dělat,protože si Nellinka myslela,že je to jídlo(nejspíše nějaká pamlska) a tak mě trochu kousla,ale nevadí,nebolelo mě to,protože jsem mnekvíknul a když kvíknu,tak mě to trochu bolí,ale to bylo d nellinky jenom rrošku,takže jsem jí to odpustil a jsem teda takový "kamarádi",kteří se moc nevídají ... :D

 

Dneska,já Nellinka jsem prožila,jako obvykle spací den a udělala jsem si tam takový pelíšek,z kus hadříků,nasyslila jsem si tam 2 ruličky(rozkousané,baví mě je kousat) a okousaný tvrdý chleba."Pánička" se za mnou přišla podívat a koukala,tajně se ke mně plížila a chtěka nafotit pár fotek,jak jsem tam zabalená,v těch kusech hadříků.Asi to bude všechno,co bych chtěla napsat.Lumpík mi je o trochu bližší. - před pár dni na mě koukal z okna(z venku) a já na něj koukala také(z bytu).Nějak kňůčel,nebo tak.Ale ne,že bych si na něj už trochu zvykala,je to stejně pejsek a já pejsky moc nemám ráda.Bojím se jich že mi něco udělají.Ale Lumpík takový není,je hodný a krásný pejsek.Prostě Lumpík.

PS: V noci budu řádit až "páníčku" probudím a bude mě mset jít znovu zkontrolovat. :D

 

Jedna povedená fotka,nám se velmi líbí: